Гарантія та повернення
На всі придбані товари в Meblistico надається гарантія від виробника. Термін гарантії залежить від виробника та становить не менше 12 місяців.
Для підтвердження гарантійних зобов'язань знадобиться товарний чек (гарантійний талон виробника або накладна), який оформляється на момент продажу товару. Без цього документа гарантійне обслуговування не може бути надано.
Умовою гарантійного обслуговування є дотримання умов експлуатації та рекомендацій щодо догляду за меблями, а також відсутність механічних пошкоджень з вини Покупця.
Під дію гарантії підпадають виробничі (заводські) дефекти виробу. Протягом гарантійного терміну такі дефекти усуваються. У разі, якщо неможливо усунути дефект, проводиться заміна бракованої деталі.
Гарантія не поширюється на дефекти, пов'язані з порушеннями правил та умов експлуатації меблів, порушено технологію збирання, а також на дефекти, за якими на меблі було знижено вартість реалізації.
Також, у вас є можливість обміняти або повернути Товар протягом 14 календарних днів від дати покупки. Для цього вам необхідно звернутися до нас із наступним пакетом документів:
- Заява про обмін або повернення покупки;
- Паспорт або будь-який інший документ для підтвердження вашої особи;
- Квітанція про оплату Товару;
- Товарний чек (видаткова накладна) на товар.
Повернення або обмін товару належної якості можливе лише в тому випадку, якщо збережено його зовнішній товарний вигляд, заводське упакування, а також товар має фабричні пломби та ярлики. Обміняти і повернути можна тільки той товар, який не був використаний (зібраний) або пошкоджений. Повернення товару проводиться на складі звідки був реалізований Товар по узгодженню Сторін.
У разі повернення товару, розрахунок із покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент покупки, вартість доставки не повертається. Гроші за Товар повертаються протягом 5 робочих днів після повернення товару на картку будь-якого банку. Транспортні витрати на доставку та повернення товару покриваються Покупцем.
У разі відмови від замовлення в момент, коли Товар знаходиться в процесі доставки, клієнт сплачує витрати на доставку в обидві сторони. Якщо ж кур'єр ще не виїхав, то ви не несете жодних фінансових витрат по доставці.
Також існують певні обмеження щодо обміну та повернення. Назад не приймаються товари, які були виготовлені на замовлення та мають певні індивідуальні властивості (наприклад, вироби у вибраній тканині, у певних нестандартних розмірах, кольорах тощо). Також не підлягають поверненню та обміну товари, реалізовані за сезонними знижками, або з уцінкою.
При прийманні обов'язково необхідно перевірити зовнішній вигляд товару на предмет відповідності доставленого товару замовленому та відсутність пошкоджень (сколів, подряпин), також перевірити комплектацію, наявність фурнітури.
У разі виявлення будь-яких дефектів при отриманні товару від кур'єрських служб (Нова пошта, Міст-експрес, Делівері, та інші), клієнт повинен не забирати товар, ВІДМОВИТИСЯ від нього, скласти АКТ ПРЕТЕНЗІЮ , де прописати всі нюанси, щоб компанія-відправник могла розбиратися з питанням.
Або звернутися в момент виявлення будь-яких дефектів до продавця, щоб уточнити свої дії в такому випадку.
Детальнішу інформацію з усіх питань ви можете отримати у наших менеджерів, номери якого ви знайдете у розділі “Контакти”.